Tokajban kirándultunk

Egy októberi reggelen nagy várakozással ébredtünk. Tokajba készültünk a diák önkormányzat szervezésében. Jutalomból kirándulhattunk, ami nagy kitüntetés volt számunkra.
A délelőtt folyamán a főtértől néhány lépésnyire elhelyezkedő Tokaji Múzeum vendégei lehettünk. Ez a négy szintes, Tokaj- Hegyalját bemutató kiállítás már több, mint 50 éve várja látogatóit. Történelmi, néprajzi és képzőművészeti emlékek tárházába pillanthattunk bele, amely mindenkit elbűvölt. Különösen tetszett mindenkinek a borospince, a szőlőművelés eszközei. Az óriási padlástér temérdek néprajzi kincse visszavarázsolt bennünket a múltba, melyek látványával csak nehezen tudtunk betelni.
A múzeumlátogatás után, az ebédet verőfényes napsütésben, a Tisza és a Bodrog találkozásánál, az Erzsébet királyné hídja rálátásában fogyasztottuk el.
Délután a hajókirándulásé volt a főszerep. A Bodrog folyón sétahajókáztunk egy órányit a TRITON nevű hajón, a szemet gyönyörködtető őszi természet ölelésében.
A napot némi „bazározással”, vásárlással zártuk, hiszen emlékek és ajándékok nélkül nem térhettünk haza.
Köszönjük a DIÁK ÖNKORMÁNYZAT- nak ezt a csodálatos napot, melyet remélhetőleg tavasszal megismételhetünk.

a kiránduló gyerekek

Diákönkormányzati nap a Bocskai Iskolában

Végre elérkezett az utolsó nap az iskolában!  „VAKÁCIÓ!” feliratok sorakoztak az osztálytermek tábláin, egyre csalogatóbbak a strand és a nyár játékai. Ezért ezt a napot nem tanulással, hanem a tanév búcsúztatásával töltötte a diáksereg.

Bővebben: Diákönkormányzati nap a Bocskai Iskolában

Kirándulás Gyulára

Május 9-én iskolánk diákönkormányzatának szervezésében egy emlékezetes kiránduláson vehettek részt azok, akik éltek ezzel a lehetőséggel. A felső tagozatos diákok számára meghirdetett útra 42 tanuló jelentkezett. Már hajnalban láttuk, hogy csodálatosan szép időnk lesz a programunk során. A diákönkormányzatot segítő pedagógusok mellett még két kísérő tanár néni jött el velünk erre az emlékezetes napra.

Néhány tanuló vállalkozott rá, hogy összefoglalja az eseményeket és leírja a közös élményeket.

Egyiket sem szeretném kihagyni, hisz mindegyikük írása más és más szemszögből mutatja be az emlékeket.

Ezeket olvashatjuk alább:

Bővebben: Kirándulás Gyulára

Karácsonyi játszóház a Bocskai iskolában

Jégvirág költözzön mindegyik ablakba,
gőzölgő kalácsból jusson az asztalra!
Legyen sok ajándék - szívemből kívánom -,
s hogy gazdagon, örömökben teljen a Karácsony!

Már csak pár nap van hátra karácsonyig, és ilyenkor mindenki még lázasabban készülődik a várva várt ünnepre. Így volt ez iskolánkban is, ahol a gyerekek elkészíthették szeretteik ajándékait, vagy saját magukat örvendeztették meg kézműves tárgyakkal.  Az alsó tagozatos gyerekek változatos kézműves foglalkozások közül választhatták a számukra legérdekesebbet.

Bővebben: Karácsonyi játszóház a Bocskai iskolában

Kalandozás a filmgyártás világában

Őszi diákönkormányzati kirándulásunk úti céljául a ”magyar Hollywood-ot”, azaz az etyeki Korda Filmparkot, valamint a tőle alig 20 kilométerre található zsámbéki középkori romtemplomot választottuk.   Október 4-én nagy izgalommal indultunk el iskolánkból 81-en, hogy végre bepillantást nyerhessünk a filmgyártás titokzatos és varázslatos világába. Hajnalban 6 órakor dideregve, vacogva vártunk az autóbuszokra, de nagyon bíztunk a jó időben, ami szerencsére ezen a napon sem hagyott cserben bennünket.