Kirándulás Budapestre

2014. május 26-27-én kétnapos kiránduláson vettek részt a Kis vegyész szakkör tanulói. A kirándulás a Nemzeti Tehetség Program által meghirdetett pályázat keretében valósulhatott meg.
Korán indultunk, és kisebb nehézségek után érkeztünk meg Budapestre, ahol először felkerestük az ifjúsági szállót, ahol az éjszakát töltöttük, majd egy közeli étteremben megebédeltünk. Ebéd után elfoglaltuk a szállást. Kis pihenőt követően felkerekedtünk és ellátogattunk a Magyar Természettudományi Múzeumba, ahol az állandó kiállítás mellett megtekintettük Patagónia óriásait is.

A múzeumlátogatás után megvacsoráztunk és elindultunk felfedezni az esti Budapestet!
Városnéző utunk során elsétáltunk az Országházhoz, onnan le a Duna partjára, majd a Lánchídon keresztül a Budai Várhoz érkeztünk! Leírhatatlanul szép látvány tárult elénk a hídról és a várról is! Pótolhatatlan élmény volt! A séta után meglehetősen fáradtan érkeztünk a szállásra, de reggel frissen ébredtünk, várva az újabb programokat! Korán reggeliztünk, majd összecsomagoltunk.
Következő utunk a Városligetbe vezetett, ahol sétáltunk a Hősök terén és a Vajdahunyad váránál. A délelőttöt ebben a szép környezetbe töltöttük. Ezután megebédeltünk, és elbúcsúztunk a kedves étteremtől és a szállótól. Elhagyva a belvárost a Csodák Palotája felé vettük az irányt, ahol a délután hátralevő részét töltöttük. A gyerekek felszabadultan játszottak a tudományos alapokon nyugvó és magyarázatokkal ellátott játékokkal. A nap zárásaként kísérleti bemutatón vehettünk részt az Öveges Teremben.
A gazdag programok után kicsit fáradtan, de élményekkel feltöltődve indultunk haza!